Godt Nytt År!

Nå er det fantastiske skiforhold over store deler av landet, ikke bare på fjellet. Mitt tips når det er så flotte forhold er å bruke sjansen til å få mange fine lange turer på ski. Har du et program som viser et vist antall intervall økter og styrkeøkter, legg dette litt bort, og kom deg ut på ski. Det blir plutselig dårligere forhold igjen, og da er det greit med skierg, mølle, styrke og intervall.

For de som har planer om å gå noen skirenn som Marcialonga, Holmenkoll marsjen, Vasan eller Birken er også dette en perfekt tid å få inn mye mengde, og helst på snø.

Jeg har tro på å gjøre trening effektivt, og anbefaler alle å ha en plan eller en form for program. Alikevel, når skiforholdene er som nå er det lurt å justere litt.. Glem programmet ditt litt, og tren heller ekstra mye nå.

God tur!

Min trening siste dager:

Tor 28: Litt forkjøla, bare ski med Hampus 45 min

Fre 29: Ski kl rolig 2.35. Tung. Høy puls

Lør 30: 1. Stak 3.20. Tungt, høy puls. 2. Ski kl 1.40. Med 6 hurt drag diagonal.

Søn: Stak 3.40 .Bedre! La inn 5 spurter motbakke og 5 x100 flatt tilslutt.

2. Tenkte 1t rolig klassisk

Godt Nytt År! 

0 replies

Legg igjen et svar

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

Legg igjen en kommentar

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *